Pękło 60 000 shumików!

Program rekomendacyjny, pojedynek youtuberek na stylizacje, codzienne dylematy: co na siebie włożyć? - to shumotwórcze aktywności na platformie shumee. A z informacją o shumee od początku kwietnia br. zetknęło się w internecie już przeszło 620 tys. osób.

Shumee wystartowało zaledwie 3 miesiące temu, pokazując użytkownikom czysto społecznościowe funkcje aplikacji dostępnej na system Android i iOS. Kilka tygodni później do aplikacji dołączyła wersja przeglądarkowa serwisu przygotowana w technologi RWD.

W pierwszych wersjach wciąż doskonalonej aplikacji można polecać ulubione produkty, usługi, miejsca, czy też ciekawe treści i zbierać opinie społeczności. Shumee umożliwia także sondowanie opinii - poprzez pytania.Shumee daje wolność - to pierwszy projekt, który pokazuje, że wolny świat dyskusji i nieskrępowanych decyzji jest możliwy - bez reklam, sponsoringu i klasycznego marketingu - w oparciu o rekomendacje znajomych i tzw. mądrość tłumu, tj. opinie użytkowników społeczności. To właśnie rekomendacja przekazywana w modelu human to human jest siłą i wartością shumee.

Shumee pozwala także na konfrontowanie opinii. Poprzez poznanie zdania innych osób zapewnia równowagę i umożliwia prezentację różnych punktów widzenia. Nie posługuje się skomplikowanymi algorytmami i nie zamyka użytkownika w bańce informacyjnej tematów, które lubią jego znajomi.

Jak do tej pory z shumee korzysta już 5,5 tys. osób, które komentując pytania i polecenia oraz głosując oddało przeszło 60 tys. shumików. Tylko w ramach trwającej tydzień bitwy dwóch młodych youtuberek: Just Talia i Basia Kaszuba, posty obu dziewczyn zebrały ponad 7,3 tys. głosów.

W czerwcu shumee uruchomiło prosty program rekomendacyjny, pozawalający użytkownikom na zdobycie dodatkowych korzyści w postaci kodów rabatowych na zakupy u partnerów shumee. Aktualnie trwa promocja z markami odzieżowymi Top Secret i Troll, w ramach której można zyskać dodatkowe 10 zł na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych.

‚shum%sz i masz’ będzie stopniowo uzupełniane o kolejnych ciekawych partnerów z różnych branż. Program rekomendacyjny jest pierwszym krokiem w stronę uzupełnienia funkcji społecznościowych platformy o część e-commerce. Już niedługo shumee pokaże nowe oblicze umożliwiające użytkownikom indywidualnym i firmom sprzedaż nowych i używanych rzeczy - w ramach uproszczonego, podobnego do wystawienia posta procesu.

  • Magdalena Ossowska
  • CHIEF COMMUNICATIONS OFFICER
  • magda@shumee.pl
  • +48 502 556 846
  • Shumee