Jak smakuje shumee?

Kolejni partnerzy dołączyli do programu rekomendacji ‚shum%sz i masz’. Klienci polecający produkty i usługi Partnerów shumee otrzymują w zamian kody rabatowe na kolejne zakupy. A shumee zbliża się w stronę nowoczesnego ekosystemu zakupowego opartego na sile rekomendacji.


Restauracja ‚Jak pragnę wina’ z Warszawy oraz sklep internetowy dobrewino.pl dołączyły do programu ‚shum%sz i masz’. Klienci, którzy udostępnią polecenia zamieszczone na profilach obu firm na shumee na innych mediach społecznościowych dodając odpowiednio: #pragneshumee i #dobrewinoshumee - otrzymają w shumee kody rabatowe.


- Grono naszych Partnerów sukcesywnie rośnie. Wciąż trwają akcje z markami odzieżowymi Top Secret i Troll oraz z ALE Active Life Energy - mówi Karol Walaszczyk z shumee. - Użytkownicy shumee najchętniej udostępniają polecenia na swoich profilach na Facebooku. Rośnie zasięg informacji o shumee i programie. Z informacją o shumee zetknęło się w internecie już blisko 800 tys. osób - dodaje Walaszczyk.


‚shum%sz i masz’ to prosty Program Rekomendacji, zachęcający klientów do aktywizacji, łączący dużą skłonność konsumentów do polecania i kierowania się opinią innych z faktycznymi korzyściami proponowanymi przez firmy.


Program Rekomendacji zbudowany jest w oparciu o społeczność i mechanizm budzenia oraz aktywizacji Klientów Partnerów. Firma wchodząca do programu staje się inicjatorem dyskusji na swój temat, pokazując otwartość i chęć wynagrodzenia klientów za lojalność. Partner wspierany jest komunikacją influnecerską, zarówno w shumee, jak i poza aplikacją, tak aby osiągnąć jak największy zasięg i przyciągnąć nowych klientów do marki.


System rekomendacyjny to przykład na wykorzystanie siły marketingu rekomendacji i krok shumee w stronę pełnej funkcjonalności nowoczesnego, wygodnego ekosystemu zakupowego z funkcjonanościami e-commerce zarówno dla firm, jak i indywidualnych użytkowników. Docelowo program będzie wspierał firmy w mierzeniu faktycznych efektów rekomendacji za pomocą tzw. refferal linków.


Shumee dostępne jest w formie aplikacji mobilnej w sklepach Google Play i AppStore, a także w wersji webowej (RWD). W sumie z platformy shumee skorzystało już ok. 20 tys. osób. Użytkownicy opublikowali ponad 3,1 tys. pytań i poleceń i oddali niemal 63 tys. shumików - czyli zagłosowali, wyrazili opinię, dodali komentarz w dyskusji.


Shumee to unikalny eko-system, który pomaga użytkownikom w wymianie opinii, sondowaniu jak myślą inni i podejmowaniu przemyślanych, racjonalnych decyzji. Shumee daje możliwość wyrażenia siebie - pozwala swobodnie shumieć. Shumee daje wolność - to pierwszy projekt, który pokazuje, że wolny świat dyskusji i nieskrępowanych decyzji jest możliwy - bez reklam, sponsoringu i klasycznego marketingu - wyłącznie w oparciu o rekomendacje znajomych i tzw. mądrość tłumu, tj. opinie użytkowników społeczności.

  • Magdalena Ossowska
  • CHIEF COMMUNICATIONS OFFICER
  • magda@shumee.pl
  • +48 502 556 846
  • Shumee