shumee w sieci o rabatach w Top Secret i Troll

Użytkownicy shumee chętnie polecają marki Top Secret i Troll zyskując dzięki temu kody rabatowe na kolejne zakupy online i offline. Realny zasięg w social media wygenerowany w ramach akcji sięgnął już 220 tys.

Aby otrzymać od shumee kod rabatowy pozwalający zaoszczędzić 20 zł robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych TOP SECRET i TROLL, wystarczy udostępnić publicznie jedno z poleceń z profili tych marek na shumee na swoim Facebooku, Instagramie lub Twitterze. Kod rabatowy trafi do osoby polecającej na jej profilu w shumee.


- Jesteśmy dopiero lekko za półmetkiem akcji z Top Secret i Troll w ramach naszego programu rekomendacji ‚shum%sz i masz’. A dzięki zaangażowanym w akcję influencerom oraz Klientom, którzy udostępnili posty i otrzymali kody rabatowe dotarliśmy z informacją o tych markach do niemal ćwierć miliona osób. Ta liczba nadal rośnie - mówi Szymon Midera, szef projektu shumee.

Wyłączając zasięg wygenerowany przez influencerów, średnio jedna osoba biorąca udział w programie i rekomendująca produkty obu marek dotarła realnie do 170 osób. Jak do tej pory juz niemal połowa osób wykorzystała przyznane kody rabatowe.

Coraz więcej partnerów ‚shum%sz i masz’

- Aktualnie nasi Użytkownicy mogą rekomendować swoje ulubione produkty i dzięki temu zyskiwać zniżki u pięciu partnerów shumee. Za chwilę dołączą do nas kolejne firmy - dodaje Midera.

‚shum%sz i masz’ to prosty program rekomendacji, zachęcający klientów do aktywizacji, łączący dużą skłonność konsumentów do polecania i kierowania się opinią innych z faktycznymi korzyściami proponowanymi przez firmy. W ciągu najbliższych tygodni użytkownicy shumee będą mogli skorzystać z ofert kolejnych partnerów.

Wprowadzenie prostego systemu rekomendacyjnego to krok shumee w stronę uruchomienia już wkrótce prostego, lekkiego modułu e-commerce zarówno dla firm, jak i indywidualnych użytkowników. ‚shum%sz i masz’ idealnie wpisze się w model sprzedaży oparty na polecaniu produktów i usług na linii użytkownik-użytkownik.

Shumee dostępne jest w formie aplikacji mobilnej w sklepach Google Play i AppStore, a także w wersji webowej (RWD).

Shumee to unikalny ekosystem pozwalający na wymianę i sondowanie opinii innych użytkowników, przez co podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji życiowych oraz zakupowych. Łączy społeczność z zakupami. Z shumee firmy mogą zaktywizować swoich Klientów do rekomendowania ich marek. 

  • Magdalena Ossowska
  • CHIEF COMMUNICATIONS OFFICER
  • magda@shumee.pl
  • +48 502 556 846
  • Shumee