Shumee idzie na całość!

Shumee wdrożyło całkowicie przebudowane widoki głównych stron serwisu, tak aby w prosty sposób zaprezentować coraz szerszą ofertę ponad 180 tys. produktów.

„Nasz dotychczasowy serwis stał się zbyt ubogi, aby zaprezentować pełną gamę produktów dostępnych na shumee oraz oferty specjalne, takie jak np.: wyprzedaże, darmową dostawę czy produkty na każdą kieszeń” - podkreśla Monika Stefaniak z shumee i dodaje „Zdecydowaliśmy o rozbudowaniu: strony głównej, podstawowych widoków kategorii i produktu. W najbliższych dniach będziemy wdrażać kolejne zmiany w serwisie. Pracujemy m.in. nad nowym procesem polecania produktów. Chcemy, aby po uproszczeniu dawał natychmiastową korzyść naszym użytkownikom i stał się naszym flagowym wyróżnikiem.”

Shumee wprowadziło m. in. strefę wyprzedaży, w tym codzienne mega wyprzedaże, dodatkową formę prezentacji produktów polecanych przez społeczność, ciekawych pomysłów na prezent czy produktów z darmową dostawą. Zostały wdrożone także elementy profilowania strony głównej w zależności od zainteresowań użytkownika poszczególnymi produktami w serwisie, widoczne w dodatkowych karuzelach z produktami: ‘Rekomendowane dla Ciebie’ i ‘Ostatnio oglądane’. To kolejne kroki, które profesjonalizują platformę.

www.shumee.pl to masowy marketplace, który integruje szeroką ofertę wielu sprzedawców i daje możliwość polecania produktów.

Shumee zapewnia szeroki asortyment już ponad 180 tys. produktów wystawionych przez 200 firm i kilkuset sprzedawców indywidualnych. Na platformie można znaleźć wiele produktów niedostępnych w innych miejscach w sieci, w najlepszych cenach i z darmową dostawą. Najpopularniejsze kategorie to: odzież, obuwie, produkty dla dzieci, wyposażenie domu i ogrodu, zdrowie i uroda, elektronika i AGD.

Kupujący mogą korzystać z bezpiecznych form płatności i pełnej mobilności platformy - shumee dostępne jest w postaci responsywnego serwisu (RWD) i aplikacji mobilnej. Bezpieczeństwo zakupów zwiększa specjalny Program ochrony kupujących i proces weryfikacji sprzedawców.

Shumee zapewnia sprzedawcom najprostszy na rynku model rozliczeń, oparty wyłącznie o 5% prowizji za sprzedaż, prosty proces wystawiania produktów i zaciąganie plików z contentem produktowym. Dodatkowo, korzystając z cennika dostaw, sprzedawcy mogą definiować formę i koszty dostawy, określać parametry darmowej wysyłki, wystawiać produkty w różnych rozmiarach i prowadzić wyprzedaże.

Dzięki współpracy z serwisami z grupy Gazeta.pl - produkty wystawione na platformie shumee są widoczne w galeriach natywnych w serwisach tematycznych z grupy Gazeta.pl, które miesięcznie docierają łącznie do ponad 15 milionów polskich internautów. Galerie natywne umożliwiają przechodzenie użytkowników z artykułów w serwisach Gazeta.pl bezpośrednio do stron zakupowych shumee.