Poradnik jak nie sprzedawać

Shumee pozwoli Ci sprzedać Twoje nowe jak i używane rzeczy. Wizja zarobienia dodatkowych pieniędzy na nieużywanych już przedmiotach czy ubraniach jest bardzo kusząca. Ale co zrobić by nie skończyło się to jedynie na wystawieniu produktu na naszej platformie i nieustannym czekaniu na kupca? Jak szybko wysprzedać wystawione rzeczy przy zminimalizowaniu formalności?

Na początek zajmijmy się sprzedażą ubrań.

1. POGNIECIONYM UBRANIOM MÓWIMY NIE!

Zadaj sobie pytanie, czy Ty  kupiłbyś/kupiłabyś coś co jest w takim stanie? Nie zaoszczędzaj czasu nie prasowaniem ubrań, bo niestety nic tym nie zyskasz.

matthew-pla-352000.jpg

2. JEDNO ZDJĘCIE TO ZA MAŁO

Przy kupowaniu ubrań od osób trzecich, chcemy mieć pewność, że wszystko z danym ciuszkiem jest okej. Dlatego też dla spokoju kupującego przedstaw ubranie z każdej możliwej strony, by pokazać, że nie ma ono żadnych ukrytych wad.

Tym samym też zaoszczędzisz czas, który w innym wypadku stracisz wysyłając odpowiedzi na wiadomości i prośby o szczegóły.

Jak już jesteśmy przy zdjęciach...

3. FOTOGRAFOWANIE UBRAŃ ROZŁOŻONYCH NA PODŁODZE TO SŁABY POMYSŁ

shumeesmart1.png

Miejsce ubrań jest zdecydowanie na człowieku (lub na wieszaku), ale na pewno nie na podłodze.
Lepiej prezentują się one na modelu/modelce lub w pozycji wiszącej. Wtedy łatwiej jest nam ocenić ich kształt, dopasowanie i zwizualizować je na sobie.

 4. "ZA TYLE TO JA KUPIĘ NOWE"

Nic bardziej nie zniechęca do zakupu niż nieadekwatna cena, prawda? Jeżeli  kupujemy coś od innej osoby to na pewno nie po to, by zapłacić tyle samo co w sklepie.

Sprzedając nawet nowe rzeczy, nie będziemy stratni robiąc to po tańszej cenie. Czemu? Bo stratni dopiero możemy być, gdy trzymając to w domu jako bezużyteczne nie zwróci nam się ani jeden grosz.

Pamiętaj też, że kupując w sklepie mamy najczęściej możliwość reklamacji. Czy Ty taką udzielisz swojemu kupcowi?

5. ROZMIAR ROZMIAROWI NIERÓWNY

Dla ułatwienia przyjmujemy standarowe rozmiarówki jak "...S, M, L.." lub "...36, 38, 40..." , ale należy pamiętać, że szczególnie między markami wymiary mogą się różnić.
Warto więc wyszczególnić w opisie długości, szerokości ubrania np. w talii, biuście czy biodrach i podać je w zmierzonych centymetrach.

setnat2.png

Specjalnie dla was przygotowaliśmy też zbiór lifehacków, które pomogą wam profesjonalnie przygotować zdjęcia produktów na sprzedaż w warunkach domowych. Do takiego shumeelettera  składającego się z kilku stron konkretnych porad, możecie zapisać się bezpośrednio na naszej platformie.